آذری: از نتایجی که در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا کسب شد، راضی هستیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دختر در مورد عملکرد خوب دختران در مسابقات نوجوانان دنیا توضیحاتی را بیان نمود.

آذری: از نتایجی که در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا کسب شد، راضی هستیم

سارا آذری، سرپرست تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دختر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران، در مورد کسب مقام سوم به وسیله تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دختر در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی بالا بود. تمام رقیبان تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دختر از برترین های هر کشور بودند، اما با توجه به این موضوع که رقابت های وزنه برداری بانوان 3 یا 4 سال است که برگزار شده اند، ما توانستیم مقام سوم را کسب کنیم. ما از این نتایج خوبی که در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دختر کسب شد، راضی هستیم.

او گفت: از امروز به بعد توقع مردم و همه ورزشکاران از رشته وزنه برداری بانوان بیشتر می گردد. برنامه و اردو های ما برای شرکت در مسابقات آینده به صورت مستمر پیگیری می شوند. با توجه به این که ما برای اولین بار بود که در مسابقات نوجوانان دنیا شرکت می کردیم، ورزشکاران ما تجربه شرکت در مسابقات بین المللی را نداشتند و شرایط ما مقابل دیگر کشور ها متفاوت بود، اما در نهایت ورزشکاران ما تمام کوشش خود را به کار گرفتند و توانستند مقام سوم را کسب نمایند. ان شاءالله در مسابقات آینده وزنه برداری تمام دختران ما مقام اول و مدال طلا را کسب نمایند.

بیشتر بخوانید

  • عملکرد بانوان وزنه بردار در مسابقات قهرمانی دنیا/ تاریخ سازی دختر 16 ساله در عربستان

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 37619

به "آذری: از نتایجی که در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا کسب شد، راضی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: از نتایجی که در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا کسب شد، راضی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید