افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بنیاد توسعه کار آفرینی تعاون خراسان جنوبی

به گزارش مجله سلو بلاگ، مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بنیاد توسعه کار آفرینی تعاون خراسان جنوبی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و معاونین این اداره کل افتتاح شد.

افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بنیاد توسعه کار آفرینی تعاون خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در آیین افتتاح اینمرکز گفت: اینکه کارآفرینی و توجه به آن یک راه چاره بسیار مؤثر برای برون رفت از معضلبیکاری در جامعه است و سوق دادن فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویایکار ،به سمت کارآفرینی از اهم وظایف مدیران مراکز مشاوره و خدماتکارآفرینی استان است.اشرفی با بیان این که بخش مشاوره می تواند سرمایه گذار را راهنمایی کندتا به هدف و نتیجه مطلوب برسند ، توضیح داد: مراکز مشاوره کارآفرینی اینامکان را برای سرمایه گذار به وجود می آورد که در چه زمینه ای فعالیت کند وچگونه هزینه های خود را کاهش دهد تا سریع تر به نتایج مطلوب دست پیدا کند.

وی اظهار کرد: در حالیکه مراکز ارایه خدمات مشاوره کسب وکار، نقش مهمیدر کارآفرینی کشور دارد از سال 1390 از سوی وزارتخانه دستورالعمل اجراییمراکز یادشده تصویب شد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد کهاین مجوز سبب خیر برای فعالان کسب و کار در استان در بخش های کشاورزی،گردشگری،تعاون باشد و مدیران آن بتوانند به تمامی اهداف تشکیل مرکز ازقبیل ارایه مشاوره های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به صاحبانایده و کسب وکار، کارآفرینان، تعاون گران، ایجاد بستر لازم برای راهنمایی کسب وکارهای نوپا (استارت آپ ها) در راه اندازی کسب و کارهای نوآوری و از اینقبیل باشد.

وی ادامه داد: براساس مفاد دستورالعمل یادشده با تصویب هیات فنی مراکز،مجوز تاسیس از سوی این اداره کل صادر و نظارت دقیق بر عملکرد آنان اعمال میشود.

اشرفی گفت : تا به امروز 6 مرکز مشاوره فعال در زیرگروه های تخصصی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدایسال جاری تا به امروز 2 جلسه هیات فنی مراکز مشاوره کارآفرینی در استان برگزار و2 مورد درخواست تازه برای راه اندازی مرکز مشاوره مطرح شده است.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35051

به "افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بنیاد توسعه کار آفرینی تعاون خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بنیاد توسعه کار آفرینی تعاون خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید