افتتاح میدان عرضه دام فرصتی برای کوتاه شدن دست واسطه ها است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین عباسی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح میدان عرضه دام جنوب شرق استان تهران در پیشوا با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: احداث این مرکز یکی از نیازمندی های منطقه پیشوا و از مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور در چند سال گذشته به منطقه بوده است.

افتتاح میدان عرضه دام فرصتی برای کوتاه شدن دست واسطه ها است

وی با بیان اینکه بهره برداری از طرح های مختلف عمرانی به برکت نظام و جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: همه توفیقات نظام مدیون خون شهدا و مجاهدت ها و مبارزات امام راحل بوده و لازم است با پیروی از ولایت فقیه در راستا پیشرفت و تعالی حرکت کنیم.

فرماندار پیشوا به ظرفیت های این شهرستان اشاره نمود و گفت: عمده ظرفیت شهرستان در حوزه کشاورزی و دامی است؛ 14 هزار هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 1300 هکتار گلخانه و واحدهای دامی فعال نشان دهنده پتانسیل بالای این منطقه است.

وی توضیح داد: در حال حاضر 111 واحد گاو شیری با ظرفیت مولد 6336 رأس، 780 واحد پرواربندی گوساله با ظرفیت 36623 رأس و 200 واحد گوسفند داشتی با ظرفیت مولد 29254 رأس در شهرستان پیشوا فعال هستند.

عباسی ایجاد مرکز عرضه دام در شرق استان تهران را فرصتی برای عرضه اصولی دام دانست و گفت: با توجه به ظرفیت فعلی و پتانسیل بالفعل منطقه جنوب شرق استان تهران در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، لزوم عرضه اصولی و بهداشتی دام در قالب میدان عرضه دام در شهرستان پیشوا مورد توجه نهاده شد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل، میدان عرضه دام سبک و سنگین در فضایی به مساحت 20100 و زیربنای 8136 مترمربع با ظرفیت روزانه 1000 رأس دام سبک و 200 رأس دام سنگین در اراضی شوران بخش جلیل آباد احداث شد.

فرماندار پیشوا اضافه کرد: میدان عرضه دام پیشوا با سرمایه 40 میلیارد ریال در قالب مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده و 35 فرصت جدید شغلی به صورت مستقیم وغیرمستقیم ایجاد نموده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2729

به "افتتاح میدان عرضه دام فرصتی برای کوتاه شدن دست واسطه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح میدان عرضه دام فرصتی برای کوتاه شدن دست واسطه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید