تعطیلی های ورزش ایران تا 21 خرداد

به گزارش مجله سلو بلاگ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد، باشگاه های ورزشی سالنی و مدارس فوتبال تا سرانجام 21 خردادماه امسال در 217 شهر کشور، مجوز فعالیت نخواهند داشت.

تعطیلی های ورزش ایران تا 21 خرداد

به گزارش خبرنگاران، طبق جدیدترین رنگ بندی رسمی اعلامی کشور در حال حاضر 16 شهرستان در شرایط قرمز، 201 شهرستان در شرایط نارنجی و 231 شهرستان در شرایط زرد قرار دارند و در عین حال هیچ شهرستان آبی در کشور وجود ندارد.

بر این اساس، شرایط کرونا در شهرستان های گناباد (خراسان رضوی)، امیدیه و هندیجان (خوزستان)، ایرانشهر، چابهار و نیک شهر (سیستان و بلوچستان)، پاوه (کرمانشاه)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) قرمز اعلام شده است.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته به اسم گروه شغلی یک در رشته های مختلف از جمله شهرهای قرمز هم مجاز است.

هم چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و هم باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال هم، صرفا در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

منبع: ایسنا

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 34364

به "تعطیلی های ورزش ایران تا 21 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی های ورزش ایران تا 21 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید