شناسایی 12 هزار نفر تا سرانجام روز پنجم سرشماری همدان

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/همدان مدیرکل دفتر نظارت و کنترل کیفیت مرکز آمار ایران، گفت: 12 هزار و 201 نفر تا سرانجام روز پنجم سرشماری شهرستان همدان، شناسایی شدند.

شناسایی 12 هزار نفر تا سرانجام روز پنجم سرشماری همدان

به گزارش خبرنگاران، آرش فاضلی پنج شنبه 6 آبان ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: از روز شنبه، عملیات اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان، آغاز شده و تا انتها روز پنجم، 12 هزار و 201 نفر شناسایی و 9 هزار و 400 فرم، تکمیل شده است .

فاضلی توضیح داد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان، کنترل سرعت، دقت و ارزیابی اهمیت دارد و 500 مأمور آمارگیر در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: ما هم در حال رصد فعالیت مأموران هستیم تا هیچ مکان و فردی از سرشماری، جا نماند.

علی اکبر محزون، مدیر کل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری مرکز آمار ایران نیز در این جلسه، اظهار کرد: در سال گذشته شورای عالی آمار، جهت گیری را به این سو ترسیم کرد که از آمار گیری سنتی به سمت آمارگیری مدرن، عبور کنیم که این کار در جهت افزایش بهره وری فراوری آمار و کاهش هزینه سرشماری بود.

محزون توضیح داد: در ابتدای سال گذشته این طرح، مصوب شد که تغییر رویه در سرشماری صورت بگیرد و در دی همان سال، ستاد ملی سرشماری با عضویت دستگاه اجرایی تشکیل و مصوبات آن به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات و زیرساخت ها کار آغاز شد و در سال 1400 باید این طرح را به صورت آزمایشی در پنج نقطه انجام دهیم تا زیرساخت ها را برای افق 1405 ارزیابی کنیم که یکی از این نقاط، شهرستان همدان است.

مدیر کل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری مرکز آمار ایران با بیان اینکه سرشماری اهمیت زیادی دارد و باید یاری کنیم تا با ظرفیت حداکثری انجام گردد، اظهار داشت: مشارکت مردم در سرشماری باید بالا باشد و دستگاه های اجرایی به هر نحوی که ضروری است اطلاع رسانی نمایند تا هیچکس بی اطلاع نباشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 38411

به "شناسایی 12 هزار نفر تا سرانجام روز پنجم سرشماری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 12 هزار نفر تا سرانجام روز پنجم سرشماری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید